Spustili jsme prodej speciálních krémů na Valentýna. Krémy mají zamilované etikety s osobními vzkazy.

Ohlédnutí za 2022 a plány na 2023

Skromný start, dechberoucí závěr 

Přesně takto bychom definovali rok 2022. Když jsme na přelomu března a dubna spouštěli Slintu, vyrobili jsme od každého krému 100 ks a naivně si mysleli, že nám zásoba na nějakou chvíli do startu vystačí. 

První měsíc jsme byli skoro na nule, ale postupně jsme začali růst. Z pár jednotek objednávek za týden jsme začali mít objednávky stabilně každý den a na podzim jsme začali mít denně již několik desítek. Z pár sklenic za měsíc jsme najednou začali prodávat tisíce sklenic a díky Vánocům to vygradovalo ještě více. Krémy jsme začali vyrábět na nižší jednotky tun, což bereme jako enormní úspěch a zároveň náš dosavadní limit.

 

Co se nám nepovedlo

Už jste asi slyšel/a, z našich omluvných emailů před Vánoci, že tak velký zájem jsme nečekali a že máme určité zpoždění s expedicí, což je první kámen úrazu. 

V návaznosti na to se nám nepovedlo vydat k prodeji nový krém. Prostě a jednoduše jsme nestíhali vyrábět a nebylo v našich silách přijít s něčím novým, ačkoliv recepturu i etikety jsme měli hotové. No a nyní, když už stíháme, tak nám do tohoto produktu chybí jedna klíčová surovina, což nás opět brzdí ve výrobě a zároveň nás to dost mrzí. Produkt jsme v létě ladili celkem dlouho a celkem nám zachutnal.

 

Co plánujeme na rok 2023?

 

Zlepšit logistiku

V tomto roce bychom se rádi poučili z našich chyb a zapracovali na naší logistice, aby byly objednávky vyexpedovány rychleji a s menší chybovostí - hlavně v období Vánoc. 

Rozšířit velkoobchodní síť

Během roku 2022 jsme rozšířili spolupráci s několika obchody, kde se dají naše produkty fyzicky zakoupit. Obchodů je ovšem jen pár a my se vynasnažíme, aby šly naše produkty ochutnat napříč celou Českou republikou.

Nové příchutě

Naše produkty vám chutnají. Na každý produkt jsme sklidili hromady kladných recenzí, což nás žene kupředu a nutí vymýšlet nové, originální a zajímavé receptury. V tomto roce bychom naší nabídku rádi rozšířili minimálně o čtyři nové produkty.

Etikety s věnováním

Dalším směrem, kam bychom se rádi vydali, jsou etikety s věnováním. S naší nabídkou na Den otců jsme uspěli celkem dobře. Tyto produkty se prodávaly celoročně a tak nás napadlo, že vytvoříme i na Den matek, na Valentýna atd. Postupně bychom rádi vytvořili portfolio produktů pro každého, protože věříme, že krém s věnováním potěší ještě o trochu více.

 

Poděkování

Upřímně děkujeme všem našim zákazníkům, fanouškům i partnerům, kteří od nás produkty nakupují. Víme, že to občas s námi nebylo lehké, nicméně věříme, že naše služby i produkty dotáhneme ke zdánlivé dokonalosti a že si s námi pochutnáte i nadále. Ještě jednou děkujeme, přejeme úspěšný Nový rok a těšíme se na vás na dně skleničky.